Thursday, June 18

its all about the money.

Saya nak shopping.
Tapi tak de duit.
Saya nak jalan-jalan (pegi pasar, ambik adik dari sekolah dan beli makanan kucing tak termasuk).
Tapi minyak kene saving.
Saya nak bercuti-cuti naik kapal terbang.
Tapi mama cakap sekarang ni macam-macam penyakit. sebenarnye tak de duit. saya tahu.
Saya nak lepak.
Tapi saya rasa semua orang busy. tak mahu la ganggu. lagi sekali sebenarnye saya tak de duit.
Cari kerja?
Tak mahu la. dah la nak grad dah pastu sape nak tolong mama kalau bukan saya?

Is money everything? does money makes the world go round?

Kita manusia tak pernah puas hati kan? be thankful for once and feel how wonderful life is.

2 comments:

Ernie Azera said...

To me, money is everything.

Anonymous said...

hate to say this.
but i have to admit.

money is everything.

cik lanun

My photo
I used to believe that we can live on clouds.