Friday, August 22

Kawan saya...




Ini kawan saya. Zalikha a.k.a ika. Ika ni suka melatah. Best tau usik dia. Badan je kecik tapi... semangat besar . Saya rapat ngan ika masa form 4. Dia la ceriakan keadaan semasa sedih atau gembira. Kalau dengar org gelak besar2 tu kami la. Ika ni kadang2 pemalu jugak. Kalau keluar ngan saya dan khaleeq mesti kteorg kene orderkn dan tolong bayarkan.Ika ni x lekang(betul ke ayat ni? fail betul BM) dengan senyuman, jadi die disukai ramai. Sebab tu ramai vote dia jadi prom queen (memang prom queen betul. Pakai gaun pengantin ala cinderella). Cukup la kisah masa sekolah. Banyak lagi kalau nak diceritakan. Walaupun saya dan ika study di daerah berlainan tapi masa cuti mesti jumpa dengan nina, leez dan ned. Selalunya pegi dinner. Ber-back packing pon pernah. Tak la sunyi dengar mulut die yang kecoh. Tambah leez memang lagi kecoh haru biru (hehe.. still love you leez!). Baru-baru ni lepas ika tamat diploma. Dia dapat tawaran pegi Indon buat medic. Tercapai juga cita2 dia. Rasanya dia la paling lama study nanti. Harap Ika balik selalu. Tak la jauh sangat tapi rasa lain la jugak tak de budak kecik ni.

No comments:

cik lanun

My photo
I used to believe that we can live on clouds.