Thursday, April 23

tiba-tiba dia datang

Sape?? sape??
There was this crazy lady who I happen to know.
She called me and said "Adreen!!! I'm at UTP" in the middle of the night.
Ye crazy lady.. I did not percaya u came. I tot you're gonna prank me.
But you did. so terharu biru.
If you seen two girls screaming and running cam 10 tahun tak jumpa kat belakang v5k semalam..
tu kami la.
Anyway.. thanks for coming. I was hoping for a sleep over. lagi banyak boleh gossip kan. haha.







sape hebat cuba teka sapekah crazy lady tu antara 8 orang gadis cun ni ,termasuk tukang ambik gamba . yang pasti bukan saya.



p/s: jude law, anda bila lagi?

3 comments:

Merissa K. said...

saya nak teka!
mesti yg paling bimbo sekali tu kan? yang pegang topi tu kan kan kan.
heheheheh.

mariowww yawww!

Maria Elena Zarul said...

saya mau teka jua!!
perempuan yg perasan jason mraz?
i bet she wished she could sleep over as well. gossip and updating session would've been fun!!!!

..pelangimerahjambu.. said...

saya tag anda

cik lanun

My photo
I used to believe that we can live on clouds.