Thursday, October 23

hurmm

Kau tinggi lampai, aku hanya setaraf dengan jantung kau

Kau bermain gitar, aku bermain keyboard

Kau sokong Arsenal, aku memang tak sokong mana2

Kau suka makan nasi , aku masih bole hidup tanpa nasi

Kau suka white coffee ais, aku suka milo tabur

Kau suka usha gadgets di lowyat.net , aku suka usha baju2 di blogs

Kau suka arctic monkeys, aku suka incubus (tapi kau jugak pengaruh aku dengan local indie music)

Kau suka pendam perasaan, aku suka mengekspreskan perasaan

Kau tak suka makanan manis, aku suka cupcake, ice cream dan chocolate

Kau tak suka aku cakap "boo hoo", aku tak suka kau akhirkan sentence ngan 'r' cth: "apa rr"
( cam marah je)

Kau pakai body spray, aku pakai perfume

Kau dan aku suka melukis

Kau dan aku hot tempered (bukan hot bersama2)

Kau dan aku suka bershopping

Kau dan aku suka bergusti

Kau dan aku suka pantai

Kau dan aku suka melayan live band

Kau dan aku suka bende cute

Kau dan aku suka menghabiskan masa bersama2 di bawah V5K

Kau dan aku tidak berkereta

Kau dan aku suka 'hug' kalau nak baik2 semula lepas gaduh.

4 comments:

wan said...

:)

Nurul Aain said...

ala comel.

Shira-chan said...

aww... soo cute =P

hafreze said...

aku suke shisha, ko suka shisha gaks..

www.hafreze.com

cik lanun

My photo
I used to believe that we can live on clouds.